IT-ylläpito

Tarjoamme monipuolisia IT-palveluita erilaisiin tarpeisiin kaikenkokoisille yrityksille. IT-tukipalvelumme koostuu lähituki- ja etätukipalveluista. Yksittäiset helpdesk-tukipyynnöt sekä kokonaisulkoistukset ja osittaiset IT-ulkoistuspalvelut kuuluvat osana tarjontaamme.
IT-muutot ja IT-kilpailutukset ovat osa IT-konsultointipalveluamme.

Voidaksemme hallita IT-ympäristöä parhaalla mahdollisella tavalla suoritamme tarvittaessa perusteellisen IT-kartoituksen, tutustumme yrityksen liiketoimintaan ja rakennamme näiden perusteella kokonaiskuvan IT-tukitarpeista. Käsittelemme niin nopeat lähitukiongelmaratkaisut, kuin pidemmät IT-ulkoistamiskumppanuudetkin tasapuolisesti. Vastaamme IT-ympäristöstä koko sen elinkaaren ajan - laitehankinnoista jatkuvaan IT-ylläpitoon ja ympäristön kehitykseen. Kaikki
 tarpeet määritellään aina yhdessä kumppanimme kanssa, tapauskohtaisesti. Lopputuloksena on joustava IT-palvelusopimus ja keveä yhteistyö - hauskuutta unohtamatta.

Yhteiseen menestystarinaan tarvitaan aina kaksi osapuolta ja molempien pitää olla tyytyväisiä - se on meille tärkeintä!


Riippumatta siitä, tehdäänkö IT-ulkoistus kokonaan vai ulkoistetaanko lähituki ja etätuki vain osittain, Contract-palvelumallimme rakennetaan aina tapaus- ja IT-ympäristökohtaisesti. Yksi perusideologioistamme on, että kiveen hakattua konseptia EI ole. Contract-palvelumallissa ei ole ennalta määriteltyä sisältöä eikä pitkiä sitoutumisaikoja.

Tarpeet ja pelisäännöt laaditaan yhdessä - näin takaamme sovitun lopputuloksen!

Logo_CONTRACT_WEB.png


Logo_FLEX_WEB.png

Flex-palvelusopimus tarjoaa erittäin joustavan IT-tukimallin yksittäisiin IT-ongelmiin ilman kiinteitä kuukausittaisia tuntimääriä. Asiantuntijamme avustaa lähitukipalvelun muodossa paikanpäällä ja suorittaa ongelmanratkaisua toimistoltamme käsin etätukipalvelun muodossa yhtä varmasti ja nopeasti, kuin Contract-mallissa.

Apua on tarjolla aina sitä tarvittaessa - vasteajasta tai palvelun laadusta tinkimättä!